Gazetemiz İmtiyaz Sahibi Savaş ÖZALP, TİMOQ 2. Doğa ve Kültür Festivali’ne vermiş olduğu destek ve katılımlarından dolayı Timoklular Derneği tarafından teşekkür plaketine layık görüldü.
Timoklular Derneği Başkanı Ferhat BAYINDIR ve Yönetim Kurulu Üyeleri tarafından takdim edilen plakette, festivalin tanıtımına ve başarılı bir şekilde gerçekleştirilmesine sunduğu katkılar dolayısıyla Savaş ÖZALP’e teşekkür edildi.
Dernek Başkanı Ferhat BAYINDIR, festivale destek veren kişi ve kurumların organizasyonun başarısında önemli rol oynadığını belirterek, Savaş ÖZALP’in gösterdiği ilgi ve katkıların memnuniyet verici olduğunu ifade etti.
Gazetemiz İmtiyaz Sahibi Savaş ÖZALP ise kendisine takdim edilen plaket dolayısıyla Timoklular Derneği Başkanı Ferhat BAYINDIR ve yönetim kurulu üyelerine teşekkür ederek, kültürel ve sosyal etkinliklerin her zaman destekçisi olmaya devam edeceklerini söyledi.
