Batman İl Millî Eğitim Müdürlüğüne, istihdamın desteklenmesi ve eğitim kurumlarının personel ihtiyacının karşılanması amacıyla 500 kişilik İstihdam Uygulama Programı (İUP) kontenjanı tahsis edildi.
İmza tarihi 23 Ekim 2025 olan protokol kapsamında, 10 ay süreyle yürütülecek programla il genelindeki okullarda çeşitli destek hizmetlerinde görev almak üzere katılımcılar istihdam edileceği öğrenilirken, Batman Valiliği koordinesinde, Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü ile Batman İl Millî Eğitim Müdürlüğü arasında yürütülecek olan program, hem okulların ihtiyaçlarına katkı sunacak hem de vatandaşlara istihdam olanağı sağlayacağı bildirildi.

İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar CİĞER, yapılan tahsisin Batman’daki eğitim faaliyetlerine önemli bir destek sağlayacağını belirterek şu ifadeleri kullandı:
“İUP kapsamında tahsis edilen 500 kişilik kontenjanla hem okullarımızın iş gücü ihtiyacını karşılamayı hem de istihdama katkıda bulunmayı hedefliyoruz diyen Batman İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar CİĞER, Bu süreçte desteklerini esirgemeyen Valimiz Sayın Ekrem CANALP’e, AK Parti Batman Milletvekilimiz Sayın Ferhat NASIROĞLU’na, AK Parti İl Başkanımız Sayın Hüseyin ŞANSİ’ye ve emeği geçen tüm kurumlara teşekkür ediyorum.” İfadelerini kullandı.
10 ay süreyle devam edecek programın önümüzdeki günlerde başvuru ve yerleştirme süreçlerinin duyurulması bekleniyor.
