2025-2026 eğitim-öğretim yılı kapsamında düzenlenen “Yıl Sonu Rehber Öğretmenleri Bilgilendirme ve Değerlendirme Toplantısı”, Kültür ve Turizm İl Müdürlüğü Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.
Toplantıya İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar CİĞER, Şube Müdürü Abdurahim KUSEN, RAM Müdürü Mustafa ÇAKAN ve il genelinde görev yapan rehber öğretmenler katıldı.
Programın açılışında konuşan İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar CİĞER, rehber öğretmenlerin öğrencilerin akademik, sosyal ve kişisel gelişim süreçlerindeki rolüne dikkat çekti. CİĞER, rehberlik hizmetleri kapsamında bağımlılıkla mücadele, akran zorbalığının önlenmesi, kariyer planlama ve aile rehberliği alanlarında yürütülen çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu.
Toplantıda, yıl boyunca gerçekleştirilen rehberlik ve psikolojik danışma faaliyetleri ele alınırken, öğrencilerin gelişimlerini desteklemeye yönelik çalışmalar değerlendirildi.
Açılış konuşmasının ardından RAM Müdürü Mustafa ÇAKAN tarafından rehberlik ve psikolojik danışma hizmetlerine ilişkin bilgilendirme sunumu gerçekleştirildi. Ayrıca yaz döneminde planlanan faaliyetler görüşülerek rehber öğretmenlerin görüş ve önerileri alındı.
Toplantı, yapılan değerlendirmelerin ardından sona erdi.
