Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

VALİ AYGÖL: GEÇ KALINMIŞ AMA DEĞERLİ BİR ADIM ATILMIŞTIR

Batman Vakfı’nın tanıtım programında konuşan Tunceli Valisi Şefik AYGÖL, vakfın kuruluşunun Batmanlılar açısından önemli bir gelişme olduğunu belirterek, uzun yıllardır ihtiyaç duyulan birlik ve dayanışma ortamının oluşmasına katkı sunacağını söyledi…

Batman Vakfı'nın tanıtım programında konuşan Tunceli Valisi Şefik AYGÖL, vakfın

Batman Vakfı’nın tanıtım programında konuşan Tunceli Valisi Şefik AYGÖL, vakfın kuruluşunun Batmanlılar açısından önemli bir gelişme olduğunu belirterek, uzun yıllardır ihtiyaç duyulan birlik ve dayanışma ortamının oluşmasına katkı sunacağını söyledi.

Programda, Batman dışında yaşayan bürokratlar adına da konuştuğunu ifade eden AYGÖL, geçmişte memleketlerini ifade ederken zaman zaman çekingen davrandıklarını ancak bugün Batman’ın güçlü bir şekilde temsil edildiğini görmekten memnuniyet duyduğunu dile getirdi.

Yaklaşık 30 yıldır Batman dışında yaşadığını belirten AYGÖL, buna rağmen memleketiyle bağlarını hiçbir zaman koparmadığını söyledi. Görev yaptığı yerlerde Batmanlılarla karşılaştığında her zaman ayrı bir yakınlık hissettiğini ifade eden AYGÖL, Batman’ın birçok alanda başarılı insanlar yetiştirdiğini kaydetti.

Batmanlıların uzun yıllar boyunca bir araya gelme konusunda eksiklik yaşadığını belirten AYGÖL, geçmişte gerçekleştirilen bazı buluşmaların ardından böylesine geniş katılımlı bir organizasyonun yapılamadığını ifade etti. Batman Vakfı’nın bu anlamda önemli bir boşluğu doldurduğunu vurgulayan AYGÖL, vakıf kültürünün paylaşma, dayanışma ve topluma hizmet anlayışını temsil ettiğini söyledi.

Vakfın kuruluşunun kendisinde umut oluşturduğunu dile getiren AYGÖL, Batman’ın geleceği adına güçlü bir dayanışma zemininin oluştuğuna inandığını belirtti. İhtiyaç duyulduğunda Batmanlıların arkasında güçlü bir iradenin bulunacağından emin olduğunu ifade eden AYGÖL, vakfın kuruluşunda emeği geçenlere teşekkür etti.

Konuşmasının sonunda programa katılarak birlik ve beraberlik mesajına destek veren tüm hemşehrilerine teşekkür eden AYGÖL, Batman Vakfı’nın kente ve Batmanlılara hayırlı olması temennisinde bulundu.