Memur-Sen Batman İl Temsilciliği, 2026 yılı itibarıyla üye sayısının 10 bine ulaştığını açıkladı. Sendika tarafından yapılan açıklamada, bu sayının Batman’daki sendikal yapılanmalar açısından önemli bir eşik olduğu belirtildi.
Açıklamada, Memur-Sen Batman’ın üye sayısının son yıllarda düzenli artış gösterdiği ifade edilerek, 2023 yılında 8 bin 41, 2024 yılında 9 bin 45, 2025 yılında ise 9 bin 234 üyeye ulaşıldığı, 2026 yılında ise 10 bin üyelik seviyesinin aşıldığı kaydedildi.
“ORTAK EMEĞİN SONUCU”
Memur-Sen Batman İl Temsilciliği tarafından yapılan değerlendirmede, ulaşılan üye sayısının teşkilatın farklı kademelerinde görev yapan yöneticiler, temsilciler ve üyelerin ortak emeğinin sonucu olduğu vurgulandı. Açıklamada, kuruluşundan bugüne kadar görev yapan il temsilcileri, şube başkanları, yönetim kurulu üyeleri, iş yeri temsilcileri ile kadın ve gençlik komisyonlarının çalışmalarıyla bu noktaya gelindiği ifade edildi.
ÖNLÜ: “10 BİN ÜYEYE ULAŞMANIN MUTLULUĞUNU YAŞIYORUZ”
Konuya ilişkin değerlendirmelerde bulunan Memur-Sen Batman İl Temsilcisi Şehmuz ÖNLÜ, sendikal büyümenin emek ve kararlı çalışmalarla gerçekleştiğini belirterek, 10 bin üyeye ulaşmanın kendileri açısından önemli bir gelişme olduğunu söyledi.
ÖNLÜ, açıklamasında, sendikanın kuruluşundan bugüne kadar görev yapan yöneticilere, temsilcilere ve üyelere teşekkür ederek, elde edilen başarının ortak bir çalışma sonucunda gerçekleştiğini ifade etti.
SENDİKAL ÇALIŞMALARIN SÜRECEĞİ BELİRTİLDİ
Açıklamada ayrıca, Memur-Sen’in kurucu Genel Başkanı merhum Mehmet Akif İNAN tarafından ortaya konulan sendikal anlayışın sürdürüldüğü belirtilerek, hak, emek, adalet ve sendikal faaliyetler çerçevesindeki çalışmaların devam edeceği kaydedildi.
Memur-Sen Batman İl Temsilciliği, 10 bin üyeye ulaşılması dolayısıyla geçmişten bugüne katkı sunan tüm yönetici, temsilci ve üyelere teşekkür ederek, sendikal faaliyetlerini sürdürmeye devam edeceklerini bildirdi.
