26 Haziran Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü kapsamında Batman ve Kozluk’ta uyuşturucuyla mücadele konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla çeşitli bilgilendirme ve ziyaret faaliyetleri gerçekleştirildi. BA-MED heyeti, Batman ve Kozluk’ta vatandaşları bilgilendirmek ve bilinçlendirmek amacıyla broşür dağıtımda bulundu.
Bağımlılıkla Mücadele Eğitim Merkezi (BA-MED) tarafından düzenlenen etkinliklere BA-MED Genel Merkez Denetim Başkanı Metin ALP, Genel Merkez AR-GE Başkan Yardımcısı Sezer AVCI ve Genel Merkez Üyesi Kutbetin AKTAŞ katıldı. Heyet, saha çalışmaları kapsamında vatandaşlarla bir araya gelirken çeşitli kurum ve siyasi parti temsilcilerine de ziyaretlerde bulundu.
VATANDAŞLARLA GÖRÜŞMELER YAPILDI
Kozluk ilçesinde gerçekleştirilen ziyaretlerde vatandaşların uyuşturucu kullanımı ve bağımlılığı konusundaki görüş ve talepleri dinlendi. BA-MED yetkilileri, uyuşturucuyla mücadelenin toplumun tüm kesimlerinin katkısıyla yürütülmesinin önemine dikkat çekerek, farkındalık çalışmalarının sürdürülmesi gerektiğini ifade etti.
MHP KOZLUK İLÇE BAŞKANLIĞI ZİYARET EDİLDİ
Etkinlik kapsamında BA-MED heyeti, MHP Kozluk İlçe Başkanı Cengiz ÇETİN’i de ziyaret etti. Ziyarette uyuşturucuyla mücadele konusunda görüş alışverişinde bulunuldu.
Cengiz ÇETİN, uyuşturucu bağımlılığıyla mücadelenin yaygınlaştırılması gerektiğini belirterek, toplumun tüm kesimlerinin bu konuda sorumluluk almasının önemine vurgu yaptı. ÇETİN, gençlerin bağımlılıktan korunması ve bağımlı bireylerin yeniden topluma kazandırılması için yürütülecek çalışmalara destek vermeye hazır olduklarını ifade etti.
Etkinlikler, uyuşturucuyla mücadelenin yalnızca güvenlik tedbirleriyle değil, kamu kurumları, sivil toplum kuruluşları, siyasi partiler ve vatandaşların ortak katkısıyla daha etkili yürütülebileceği yönündeki değerlendirmelerin ardından sona erdi.

HABER: Hamza ADSAN
