Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

LOTUS CAFE YAŞAR KEMAL PARKI’NI LEZZET VE GÜVENLE BULUŞTURDU

Batman’da faaliyet gösteren Lotus Cafe Yöneticileri Yaşar Kemal Orman Parkı’ndaki hizmet süreçlerine ilişkin gazetemize değerlendirmelerde bulundu…

Batman’da faaliyet gösteren Lotus Cafe Yöneticileri Yaşar Kemal Orman Parkı’ndaki

Yaşar Kemal Kent Ormanı’nda hizmete giren Lotus Cafe’nin hizmetlerine ilişkin değerlendirmelerde bulunan işletme yetkilileri, hem istihdam hem de hizmet kalitesi açısından önemli çalışmalar yürüttüklerini belirtti. Sabah saat 08.00’den gece 24.00’e kadar hizmet verecek olan işletmede 30 personel görev yapacak. Kahvaltıdan tatlı çeşitlerine kadar zengin bir menü hazırladıklarını belirten Lotus Cafe yönetimi, kalite ve hizmet anlayışıyla fark yaratacaklarını belirttiler.

İSTİHDAM VE HİZMET VURGUSU

İşletme yetkilisi Halil İbrahim ÇAĞRI, Lotus Cafe ve park içerisindeki diğer işletmelerle birlikte toplamda yaklaşık 55 ila 60 kişiye istihdam sağlandığını ifade etti. İlk ihale sürecinde 8 personel şartıyla işe başladıklarını belirten ÇAĞRI, zamanla personel sayısının artırıldığını söyledi.

ÇAĞRI, parkın yoğun ziyaretçi aldığını belirterek, özellikle hafta sonları ve tatil günlerinde yaklaşık 40–50 bin kişinin alana giriş yaptığını, bu yoğunluğa cevap verebilmek için kapasitenin üzerinde hizmet verildiğini dile getirdi.

TEMİZLİK VE ALTYAPI SORUNLARI

İşletme yetkilileri, parkta temizlik ve çöp toplama hizmetlerinde zaman zaman aksaklıklar yaşandığını ifade etti. Çöp araçlarının düzenli ve yeterli sıklıkta alana girmediğini belirten yetkililer, bu durumun işletme personeli tarafından telafi edilmeye çalışıldığını söyledi.

GÜVENLİK VE DENETİM TALEPLERİ

Güvenlik hizmetlerine ilişkin de değerlendirmelerde bulunan işletme yetkilileri, parkta görev yapan güvenlik personelinin sayısının artırılması gerektiğini ifade etti. Alanın genişliği nedeniyle mevcut güvenlik kapasitesinin yetersiz kaldığını belirten yetkililer, kamera sistemlerinin de daha aktif hale getirilmesi gerektiğini dile getirdi.

ZİYARETÇİLERE ÇAĞRI

Yetkililer ayrıca, parka gelen vatandaşların alanı daha dikkatli kullanmaları ve çevre temizliğine özen göstermeleri gerektiğini vurguladı. İşletme, parkın daha sağlıklı ve düzenli kullanılabilmesi için ziyaretçi duyarlılığının önemli olduğunu ifade etti.

YOĞUNLUK VE YÖNETİM SÜRECİ

Parkın özellikle yaz aylarında yoğun ilgi gördüğü belirtilirken, işletme yetkilileri bu yoğunluğun yönetimi için vardiyalı sistemle çalıştıklarını ve bazı hizmet alanlarında 7/24 görev yapıldığını aktardı.

PARK ARTIK EMİN ELLERDE

Parkın işletmecisi iş insanı Halil İbrahim ÇAĞRI, hem hizmet kalitesini artırmak hem de parkın daha güvenli ve düzenli bir yapıya kavuşması için ilgili kurumlarla iş birliğine açık olduklarını da ifade etti. Parkın artık eski kirli ve güvensiz halinden uzaklaştığını ve 7/24 saat boyunca güvenlik kamerası ile korunduğunu ve sürekli güvenlikçi bulundurduklarını ifade edilirken, vatandaşlarımızın hem gelip istirahat edip dinlenebileceğini hem de sporunu rahatça ve güvenle yapabilmeleri için gerekli olan tüm önlemleri aldıkları ifade edildi.